neljapäev, 1. märts 2012

Minust ja õpileping

Tere!

Tutvustus minuga on siin: http://opivorgustikud.blogspot.com/2011/09/enesetutvustus.html

Õpileping


Teema: “Digitaalsete õppematerjalide koostamine”.

Eesmärgid:
  • põhjalikult uurida kuidas organiseeritud erinevad õppematerjalid mis Eestis ja maailmas kui kursuse abil nii ka iseseisvalt;
  • proovida need rakendada ja kasutada;
  • leida enda töö jaoks kõige sobivam ja parem lahendus.

Strateegiad:
  • lisaks ülikooliõpingutele otsin huvitavaid materjale ja õpetusi ka internetist, raamatust ja kursuslaste blogist;
  • püüan enda jaoks põhjalikult kui oskan kõik kodutööd ja iseseisvadtööd ära teha.
Vahendid:
  • õppejõud ja nende loengud, näited, kogemused ja ülesanned;
  • kursusekaaslased ja nende blogid;
  • lingid veebist, artiklid raamatust - vene, eesti ja inglise keeles.
Hindamine: tunnen, et ma olen oma eesmärgid saavutanud ja minu hinnang on positiivne
  • kui rakendan kõik mis ma olen saanud “Digitaalsete õppematerjalide koostamine” ainest;
  • kui kodused tööd on korrektselt tehtud ja esitatud;
  • kui tunnen rahuldust tehtud iseseisvatööst;
  • kui palju tean antud teemast ja oskan luua uued digitalsed õppematerjalid iseseisvalt.

1 kommentaar:

  1. Teretulemast kursusele! Loodan, et jõuad teistele järele ja saad homsel kontaktpäeval ka osaleda.

    VastaKustuta